Szeretnéd, ha a családi fotóid szebbek, igényesebbek lennének? Vagy úgy tekintesz a fotózásra, mint egy komolyabb hobbira, ami örömet okoz számodra?

Mindenki szeretne jobb és jobb felvételeket készíteni, fotózzon akár kicsi kompakt, vagy tükörreflexes fényképezőgéppel. Arról nem is beszélve, hogy sokan a mobiltelefonjaikat használják legfőbbképpen fényképezésre.

Kiknek szól a képzés?

Kezdőknek: most kezdenéd a fotózást így jól jönne, ha biztos alapokkal rendelkeznél, amelyekre a későbbiekben nyugodtan építkezhetsz.
Haladóknak: lehet, hogy fotózol egy ideje, ugyanakkor szeretnéd elmélyíteni a tudásodat, akár specializálódni is.

Milyen témákat érinthetünk?

- fotózási alapfogalmak, ismerkedés a fotózással (Iso, rekesz, expozíció…stb)
- a fényképezőgép megismerése, működése
- objektívek megismerése (látószög, gyújtótávolság, fényerő…stb)
- a megfelelő fény használata
- kompozíciós szabályok megismerése
- a fényképezőgépbe épített és külső vakuk használata
- riport fotók készítése
- portré fotók készítése
- tárgyak fotózása
- tájképek készítése
- nyers és tömörített képek feldolgozása (kontraszt, színhőmérséklet…stb) és tárolása
- képfeldolgozó programok használata
- GYAKORLATOK! Közös fotózások, melyek során az elméletben tanultakat gyakorlatba is átültetjük
- képértékelés

Meddig tarthat a képzés?

Minimum 30 óra, egyéni foglalkozások keretében, a saját tempódnak megfelelően. Tapasztalataim szerint hetente minimum egy konzultációra szükség van.

A képzés díja: 3500 Ft/óra

Hogyan jelentkezhetsz?

Egyeztessünk egy személyes találkozót, ami alatt megbeszélhetjük az elképzeléseidet, kéréseidet. Így közösen kialakítjuk a hozzád, céljaidnak megfelelő (felkészültségedhez illő) tematikát.


Debreceni fotóstanfolyam, oktatás, egyéni igényekre szabottan